Meteen naar de content

Alleen vandaag, Gratis verzending!

24/7 Klantenservice. Altijd en overal

Niet goed? Geld terug!

    Veel gestelde vragen

    Op deze pagina vindt je de meest gestelde vragen met antwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

    Bestelling en levering

    Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

    De gemiddelde levertijd bedraag 8-12 werkdagen. Onze producten worden direct vanuit de leverancier naar jou toe verzonden. Door op deze manier te werk te gaan besparen wij enorm op verpakkingsmaterialen, opslag- en transportkosten. Daardoor kunnen wij onze producten aanbieden tegen een zo laag mogelijke prijs en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.

    De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?

    In 99% van de gevallen worden de bestellingen geleverd binnen de verwachte levertijd. Het kan weleens voorkomen dat een bestelling tijdens het leveringsproces vertraging oploopt.

    Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd je bestelling nog niet binnen? Neem dan even contact met ons op.

    Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

    Omdat we werken met verschillende leveranciers bestaat de mogelijkheid dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Wanneer er producten uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.

    Het komt weleens voor dat wij ter promotie een artikel gratis weggeven. Om de kosten enigszins te dekken rekenen wij hiervoor  € 6,95 verzendkosten.

    Ruilen en retourneren

    Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

    Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden.

    Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

    Wanneer je niet tevreden bent over je bestelling kan je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

    Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

    Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.

    Track en Trace

    Waar vind ik mijn Track en Trace code?

    Op de 'volg je bestelling' pagina kun je je e-mail adres en ordernummer in te voeren om je pakketje te volgen.

    De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

    Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

    Gratis verzending Incl. Track & Trace!

    Onze klantenservice is 24/7 beschikbaar

    We hebben 4.500+ klanten bediend en geweldige feedback ontvangen!